Bestellen

Advies en hulp bij kiezen
Wij geven je graag advies zodat je de beste keuze kunt maken. Je kunt ons altijd via email of telefoon bereiken voor advies.

Bestelling plaatsen
Bestellen bij Perfect Alarm gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit duidelijke stappen.
Wanneer je er niet uit komt, neem dan gerust telefonisch contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.

Voorraad
De producten bij Perfect Alarm zijn altijd voldoende op voorraad. Wanneer het zou kunnen gebeuren dat het niet op voorraad is dan duurt een bestelling meestal 1 dag langer met de levering.

Bestelling wijzigen of annuleren
Dat zul je net zien. Heb je zojuist de bestelling afgerond, ben je iets vergeten.
Neem contact met ons op en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je toch in het bezit komt van alle extra producten.

Betalen

tsja, betalen moet ook gebeuren. Dat kan via iDEAL, vertrouwd en veilig via je eigen bank.

Betaling mislukt of geweigerd?
We lossen het op.

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen.
Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen?
Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Facturen
De overeenkomst is tevens je factuur. Deze ontvang je altijd per mail als bijlage.

Bezorgen

Status van je bestelling
We houden je graag op de hoogte. Zo ook over je bestelling.
Bestellingen voor 15:00 uur zullen voor 99% zeker de volgende werkdag geleverd worden.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst waarbij een monteur de installatie komt plaatsen, zal de monteur de producten meenemen.


Bezorgopties

Wij leveren alleen via de normale levering (of de monteur neemt de producten mee bij de installatie).
Wanneer je een andere optie wilt dan dien je contact op te nemen met onze klantenservice en dan wordt er gekeken naar een eventuele andere optie.


Pakket niet ontvangen en overige vragen

Je verwacht een pakket maar deze is niet geleverd.

Check het bezorgadres - Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
Check je brievenbus - Heb je een niet-thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?
Dat vinden we heel vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.

Retourneren en ruilen

Toch niet tevreden over je product? OF is het stuk? Dat is vervelend... en daar gaan we iets aan doen!
Alle beloftes op een rijtje:

  • "Daarom" accepteren we ook als reden.
  • 8 dagen bedenktijd, na ontvangst van je product wanneer de producten nog in de verpakking zitten en deze niet beschadigd is.
  • Product ruilen? Na ontvangst sturen we dezelfde dag je nieuwe product.
  • Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 14 dagen? Je hebt minimaal 3 jaar garantie op al onze producten. Neem contact op met onze klantenservice.
TOP